Once upon a time

Cu doua actrite ce mie imi plac mult: Jennifer Morrison (House M.D., How I Met Your Mother) si Ginnifer Goodwin (Big Love, Mona Lisa Smile) si cu o tema ce m-a cucerit, Once Upon A Time are sanse sa devina unul din serialele mele preferate. Si sa nu mai spun ca serialul are ca si creatori pe producatorii Lost si Tron.


E una din putinele dati cand nu imi dau seama ca au trecut 40 de minute. Episodul pilot a fost perfect. Totul s-a legat bine, cele doua lumi ce la inceput pareau paralele, au dezvaluit treptat, din ceata, podul ce le leaga. Copilul e genial si efectele speciale sunt bune.
Sa nu mai spun ca aveam nevoie de un serial de genul. Pe langa medici, familii cu probleme, zombie, criminali, politisti sau avocati, era timpul pentru a ne amintii de copilarie intr-un mod atat de interesant.
Cand am citit in vara despre serialele noi din acest sezon, OUT nu era printe preferatele mele. Am zis ca o sa urmaresc Charlie's Angels (pe care il urmaresc, cu toate ca e slab rau de tot), American Horror Story (care il las pe mai tarziu, dupa ce se termina Dexter) si posibil Grimm sau Revenge.
Insa am zis mai intai sa citesc mai intai recenziile. Am renuntat la Grimm pentru ca nu mi s-a parut o idee buna sa transofmi povestile intr-un serial politist si la Revange pentru ca nu mi-a placut ideea unui Conte de Monte Cristo a la Gossip Girl insa am fost impresionat de audientele mari ale OUT si am hotarat sa ii dau o sansa. Si nu regret. Il recomand tuturor. Chiar ca e o poveste pentru toate varstele, care te face nostalgic...

Pe curand...

Comentarii

Postări populare