Ce chestii imi place sa beau aici

Oferta de bauturi in Japonia e destul de diversificata. Si daca la inceput am baut numai ce stiam eu ca imi place (Coca Cola, Fata de struguri, Dr Pepper), incetul cu incetul, am experimentat noi chestii, de unul singru, sau urmand sfatul cuiva.



Din pacate nu am nicio poza cu faimoasele doze cu votka si suc insa cum imi cumpar o doza, cum postez o poza.
Prima bautura din imagine este o bautura energizanta, care imi place foarte mult. Apoi sunt tipurile de apa pe care le beau de obicei. Apa mi se pare un pic amara, sau mi se parea... acum cred ca m-am obijnuit cu ea.
Qoo de portocale imi place mult. E cam ca Orangina. Ii simti pulpa de portocale insa e acidulat. De obicei cand mananc la Mc (s-a intamplat doar de doua ori) aleg la meniu Qoo, pentru ca prin magazinele de pe langa mine nu prea am vazut.
Apa cu gust de portocale a fost prima mea dragoste aici. Mai ales ca la inceput apa mi se parea amara si era atat de cald si aveam nevoie de lichide.
La capitolul cafea imi place Boss Rainbow daca aleg cafeaua calda, rece nu prea imi place asta. E interesant cum in aparatele de pe strada au bauturi reci si calde. Adevarul e ca o doza din asta te cam frige la mana cand o iei. Si Koiwai cand e vorba sa aleg cafeaua rece. E cea mai buna cafea pe care am baut-o odata (dintre cafelele reci). Are cantitatea perfecta de lapte si de zahar pentru mine si o usoara aroma de ciocolata. Mai nou o beau la birou, in fiecare dimineata.
Milk tea-ul e marea mea dragoste. Lipton sau mai e inca un brand, sunt cele mai bune. Mai mereu beau si nu ma mai satur. Cand imi iau firigder o sa imi cumpar un bidon la 1,5L sa il am in camera.
Fanta Japan era pana acum doua saptamani cu aroma de piersici iar acum e de mere. Cred ca se schimba in functie de sezon. Imi plac amandoua variante.
Ramu pet cred ca este bautura mea preferata. Cica e o limonada cu aroma de ceva si este una din cele mai populare si vehi bauturi din Japonia. Pe timpuri se vindea la talciocuri si pentru ca e atat de populara exista si inghetata cu aceasi aroma. Care e aroma? Cred ca numai in Japonia putea sa existe asa ceva. Are gust de guma turbo, ceea ce imi aduce aminte de copilarie.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare