Sfarsit de luna

Cand acest articol va fi publicat, eu nu stiu unde o sa fiu. Ideea e ca il scriu cu doua zile inainte, ca aveam aceasta idee in cap de ceva timp si cam e cu termen de valabilitate, dupa cum va dati seama din titlu.
Luna asta m-am surprins si pe mine cu 36 de articole in 31 de zile. Nu stiu daca am mai avut vreodata un astfel de record si nu stiu daca o sa il mai am.
E sfarsit de luna si urcas perioada asta. Am primit factura de la camin, trebuie sa imi platesc asigurarea medicala toate pana pe 31. Insa abia pe 31 primesc bursa... Sper ca cei de la camin, ca imi iau banii direct din cont, sa se prinda sa verifice contul meu si in ultima zi, nu sa imi spuna ca nu aveam banii asa ca trebuie sa il platesc cu o penalizare ceva...
Cat despre asigurare, posibil ca e platita deja, cand o sa cititi articolul (planul e sa ma duc imediat dupa ce il scriu...).
Vine bursa si eu nu sunt... Pentru ca plec intr-o excursie de doua zile. Numele excursiei e numeste Tohoku Insepction iar ideea e sa vedem cum decurg reparatiile in zonele afectate de tzunami si sa aflam mai multe invormatii despre orele de educatie in cazul dezastrelor naturale.  Vizitam orasele Kesennuma si Kamaishi unde s-au inregistrat cele mai inalte inaltimi are valului de tzunami si in acelasi timp, pentru ca primaria organizeaza aceste cursuri, numarul victimelor este destul de redus. Iar ideea e sa se protejeze fiinta umana, prin constuirea de structuri rezistente la seism, de ziduri anti tzunamii insa si educatia e destul de importanta.
Cum educatia e unul din subiectele mele pentru dizertatie, voi participa la aceasta excursie de studii.
Excursia e obositoare. Intalnirea e la 6:20 in Takadanobama (45 de minute din camin) ceea ce insemana ca pe la 4 jumate voi fi deja treaz. Inapoi ajungem marti la ora 22:00 in Tokyo station. Iar eu, daca prind ultimul tren ajung pe la 12 noaptea in camin, daca nu... o sa dorm la Hakan... (daca ma primeste).
Sper ca miercuri cand o sa fiu din nou in Tokyo sa primesc si e-mailul care ma anunta ca mi-a sosit telefonul.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare