Gata cu joaca

Prima saptamana de scoala a fost de incalzire. Dar acum, ca tot a inceput scoala si in Romania, am inceput si eu serios, cu laboratorul. Cu toate ca inca nu mi-a venit calculatorul, de ieri stau cate 6 ore la birou si citesc studii de caz despre lichefierea pamantului.
Crusul de Managementul Infrastucturilor cred ca devine cursul meu preferat. Avem doi profesori, unul preda teorie si un profesor asociat, ce preda din experienta lui de pe teren. A fost si in Romania si a studiat despre alimentarea oraslor Galati, Braila si Tulcea cu apa din Dunare. Orele predate de el sunt foarte interactive si placute. Au citit foitele cu ceea ce vrem sa studiem si temerile noastre si ne-au dat la fiecare un raspuns. Mie mi-au zis ca nu e nimic ca nu am studiat nimic despre drumuri si poduri, ca nu facem acum proiectare. A fost o faza ciudata... La cursul de ieri, al doilea curs, venise pentru prima data al doilea profesor. Se uita la mine si ma intreaba daca sunt din Romania. La inceput am fost socat, de unde stie. Apoi dupa ce a zis ca a citit biletele noastre mi-am dat seama. Sunt 6 japonezi, un chinez, un tip din Kiribati (cine a auzit de tara asta?), o tipa din Bangladesh si eu. Logic ca s-a prins ca eu sunt romanul.
La cursul de azi parca regret ca m-am inscris la el. Azi am recapitulat cosmarul meu din facultate, Tensiuni si eforturi, Cercul lui Mohr. Si ne intreba de fiecare data cine stie sa demostreze o formula si nimeni nu stia. Apoi m-a intrebat pe mine daca in Romania se invata mecanica. M-am simtit ultimul om, parca ma intreba de ce nu stiu. Sunt pros sau scoala e proasta in tara mea. Insa i-am zis ca am invatat aceste lucruri acum 3 ani si ca am retinut formulele principale insa nu demonstratiile. Apoi colegii din clasa au sarit si ei ca nu mai tin minte nimic. De fapt era un test, sa vada daca studentii straini stiu mai mult pentru ca stia ca cei din Japonia uita imediat aceasta materie ca egreoaie si urata.
Si sa nu mai zic ca nu stie sa scrie pe tau si pe sigma...
Insa imi place idee de evaluare: 15 saptamani de cursuri, evaluare pe parcurs, fara sesiune...
Pe curand...

Comentarii

  1. nu prea am inteles cum adica un test...dar parea ciudata metoda testului asta ...evaluarea da, e foarte faina ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. vroia sa vada daca se face mai multa scoala in alta parte sau daca studentii straini sunt mai silitori

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare