Trei temple, un muzeu si un restaurant foarte tare

Duminca, ca de fiecare data am mers sa vizitez ceva. De data asta am ales tot Ueno pentru ca sunt foarte multe lucruri in acel loc. Am laes sa vizitam 3 temple si un muzeu. De fapt am fi vrut sa vizitam 5 temple, un muzeu si gradina zoologica insa nu am avut timp. Mi-a mai ramas deci pentru zona asta un muzeu, gradina zoologica 2 temple, un cimitir si inca un muzeu care se redeschide abia in aprilie 2012. Am avut ca si companie clubul Vaduvei Negre, din care lipsea varza, pentru ca ei in fiecare duminica invata.

Primul templu vizitat a fost ca un fel de mitropolie, pentru ca e templul principal din Tokyo, celalalte doua au fost in parc.
Intr-un templu budist, arunci o moneda de 5 yeni intr-o cutie, bati din palme de doua ori sau bati in gong si apoi te rogi. Unul din temle avea un loc unde aprindeai betisoare si trimiteai fumul spre tine pentru a te purifica, altul avea apa sfintita cu care te speli pe maini sau pe fata iar altul avea lumanari pe care sa le aprinzi pentru cei morti.
Experienta din temple mi-a placut foarte mult. Simteam nevoia unei reconexiuni cu o forata dumnezeiasca iar ziua de duminica a fost perfecta pentru asa ceva.
La unul din temple am tras un biletel care iti spune viitorul si l-am nimerit pe cel mai bun care mi-a spus ca sunt norocos si toate dorintele si tot ceea ce imi propun se va implinii atata timp cat am incredere in puterile mele.
Langa bolul cu "fortune teller" exista o sarma gimpata de care legi biletul daca are un mesaj rau, ca apoi sa i de dea foc si sa nu ti se intample nimic rau.



La pranz am mancat la un restaurant unde carnea era cruda pentru ca in mijlocul mesei era un gratar si iti preparai singur gratarul. A fost interesant si pentru prima data cand am mancat intr-un asemenea loc.

Dupa pranz ne-am plimbat pe o strada celebra pentru magazine. E ca un bazar si sunt tarabe una langa alta. Acolo se vande de toate, de la peste, fie uscat fie proasat, la fructe, legume, alge, haine, pantofi, detergenti sau bijuterii.
Strada e plina ochi de gura casca ce cauta oferte avantajoase.  Fiecare magazin are cate un om pus ce sta in picioare pe un scaun si  urla din toate puterile oferta din momentul respectiv. Langa el  e un altul, de la taraba alaturata ce urla asa ca e o harmalaie de nedescris.



Apoi am vizitat Ueno Royal Museum, e un muzeu de arta ce are ca exponate lucrarile de licenta ale tinerilor de la facultatile de arta ce au absolvit in acel an, Tinerii doneaza tablourile sau sculpturile casei regale, care a infiintat acest muzeu. Un batran dragut ne-a ofeit cele trei invitatii de care doua persoane pe care le mai avea asa ca nu am platit intrarea.
Ne-am plimbat prin parc si am asistat la cateva programe artistice. Parcul are 7 zone in care, pe strada artisti ambulatni ofera un specatcol de o ora sau de jumatate de ora. In fata lor au o cutie in care poti sa pui bani.
Am urmarit o trupa ce canta flamingo, si cateva momente de circ si am incercat sa urmarim o baba ce il imita pe Michael Jackson insa era prea penibila si am plecat.
E foarte interesant ca au pliante cu programul pe fiecare zona si poti sa stii ce anume se intampla.


Pe curand...

Comentarii

Postări populare