Realitatea vs RTV

Am urmarit cu interes scandalul dintre Elan si Ghita dupa ce Elan a cumparat la reduceri Realitatea Media.
Dupa ce Sebastian Ghita a inceput sa ute angajatii pe o alta firma, am zis ca o sa vrea sa devina el sef. Apoi am citit ca anunta pe bannerul de la Realitatea ca emit pe alt satelit. Insa Acum doua zile s-a produs marea ruptura.
Realitatea emite din noile studiouri, improvizate in una din cladirile lui Elan, in schimb ce RTV a ramas cu studiourile vechi. Oamenii s-au impartit in doua, unii au plecat cu numele altii au ramas cu sediul. Acum doar Realiatatea poate fi rumarita, RTV incearca sa semneze contracte cu cablistii sa intre in casele oamenilor. Momentan se poate vedea doar online. Cu vechea grafica de la Realitatea, cu o sigla identica cu un post local RTV Gorj si cu microfoane de pe care au rupt cauciucul pe care scria Realitatea, merg cu emisia fara sa ii urmareasca nimeni.
Realitatea e plina de oameni noi si are probele cu studioul care e sub orice critica, insa Elan promite ca pana la Craciun totul va fi gata.
In tot tipul asta posturile au pierdut mai multi oameni care au decis ca e mai bine sa iasa din hora si se alatura  programelor de stiri ce urmeaza sa fie lansate cat de curand: Dolce Info si Digi News

Realitatea TV e acum: Mihai Tatulici, Melania Medeleanu, Adriana Nedelea. Si Sergiu Toader s-a intors in tara pentru a manageria postul tv.
RTV e: Corina Drăgotescu, Cristina Şincai, Laura Chiriac, Cătălin Striblea şi Simona Gheorghe.


Scandalul asta imi aduce aminte de relansarea B1 sub Sorin Oancea ce a alaturat vechii echipe B1, mai multe nume de la Antena 3.


In momentul de fata avem 5 televiziuni de stiri (Antena 3, Realitatea TV, RTV,  B1 si TVR Info), urmand sa apara inca 2 (Digi News si Dolce Info). Parerea mea e ca sunt cam multe insa sunt curios cum se imparte audienta intre Realitatea si RTV.


Pe curand..

Comentarii

  1. Pe scurt Realitatea tv s-a impartit in 2: O realitatea care arunca cu rahat in Basescu si o realitate care pupa in cur pe basescu. Vin alegerile acusi si baietii tre sa se hotarasca de partea cui sunt.

    RăspundețiȘtergere
  2. si se mai lanseaza inca doua televiziuni ce o sa il pupe in fund, plus ca mai e cea de stat si b1. o tine destul de bine, insa nu si in audiente :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai si care e cu Base si care impotriva?
    Tot n-am inteles.
    Eu urmaream RTV-ul asta ca post local in Targu Jiu...

    RăspundețiȘtergere
  4. eu momentan sunt in Japonia si diferenta de fus orar nu imi permite sa ormaresc emisunile din prime-time. Dar daca Realitatea era anti Base si din ea s-a rupt un alt post, care crezi ca e pro?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare