La multi ani Bunicu

Azi e ziua bunicului meu si implineste 87 de ani. Cred ca e prima data cand sunt atat de departe de el si nu pot sa ii spun La multi ani. O sa il sun de undeva insa fiind scump, nu o sa am timp sa stau la palavre asa cum faceam de obicei.
Asa incapatanat si dur cum e, mi-e tare drag. Cu toate ca uneori ma cert cu el, apoi imi dau seama ca nu e frumos ce am facut. A trecut prin prea multe ca sa mai suporte si toanele mele. Nu multi oameni pot spune ca au fost in razboi la 18 ani iar apoi au fost detinuti politici pentru ca era tanar si era impotriva comunismului.
A facut o facultate, atunci cand era atat de greu, plecand de acasa doar cu un borcan cu untura si a lucrat toata viata intr-un alt domeniu pentru ca nu se credea un om atat de bun incat sa poata sa fie preot. L-a avut pe Dumnezeu in sufletul sau insa a lucrat toata viata ca administrator de santier. El mi-a insuflat dorinta de a face constructii cand am mers cu el odata pe santier.
De aceea vreau astazi sa ii spun si aici: La multi ani!

Pe curand...

Comentarii

Postări populare