Khoi

Nu cred sau nu stiu daca v-am povestit vreodata despre cele doua reguli de baza ce se aplica atunci cand mananci in Japonia. Mi-am adus aminte acum de ele din cauza unui tip din camin, Khoi, despre care va voi povestii pe scurt dupa ce va voi spune despre reguli.

Prima regula este ca nu trebuie sa lasi nimic in farfurie. Manaci tot. Nu conteaza ca nu iti placa ghimbirul ca e prea dulce si prea picant si prea aromat, ca iti place pudra, insa proaspat e prea de tot, il mananci. Nu conteaza ca la ei mancarea e 60% ceapa si nu esti obijnuit sa mamanci atata ceapa, plus ca mai e si taiata ca din topor, o mananci.
Regula se aplica mai mult la restautant, unde iti alegi tu mancarea si daca nu o mananci pe toata e semn ca nu iti place cum gateste bucatarul. Pentru ca tu ai comandat acea mancare, inseamna ca iti place, insa daca nu ai mancat-o inseamana ca e ceva in neregula. In camin, the dorm mother, e un sotia administratorului si e un fel de bucatar sef la bucatarie, intelege daca nu mancam tot si ne intreaba de ce, ca sa stie daca a gresit cu ceva sau nu. Insa eu ii spun de fiecare data ca mancarea e buna, insa ceea ce nu am mancat e ceea ce nu mananc nici acasa si ca nu are nici o legatura cu ea.
A doua regula se aplica in special la Soba (taiteii lor care sunt inmuiati intr-o zeama rece, dulce si acra in acelasi timp - sunt ingrozitori) dar si la supe si la paste in general. Ideea e sa scoti sunete atunci cand mananci si mai ales sa sorbi taiteii sau pastele cu sunet, si supa la fel. Deci va dati seama ce sunete se aud, de aspiratoare umane, parca s-ar bate calicii la gura lor. Insa daca nu scoti sunet e semn ca nu iti place mancarea si bucatarul se uita urat la tine. Pe mine ma omoara, ma scoate din minti, eu care nu suport plescaiturile si clefaiturile, am ajuns in lumea unde sunt admise si unde sunt omagiate.

Mi-am adus aminte de toate astea pentru ca ieri dimineata am stat la masa langa Khoi. Khoi e din Vietnam si se pare ca la el in tara totul se mananca plescait si sorbit sau e atat de prost incat numai asa stie el sa manance. Imi venea sa il bag cu capul in felia aia de paine cu unt si gem sa nu mai plescaie.
Nu vreau sa fiu rau, dar baiatul are o fata de retardat. Ori de cate ori e la masa cu noi, asculta ce vorbim cu gura deschisa si cand aude cate un cuvant care lui i se pare amuzant, il repeta si rade. Nu prea stie engleza si nici japoneza si nu inteleg ce cauta aici...
Insa si noi radem cand cineva il striga. IN cazul in care nu ati realizat, numele lui se citeste Coi. Si cum sa nu te bufneasca rasul cand auzi pe cineva spunand "Hey Coi!". Insa nu intelegeam de ce radeau Mario si Mart, care sunt tailandezi. Le-am explicat ce inseamna in limba mea si au inceput sa rada si mai tare. In Tailandeza Coi inseamna penis. Cat de ghinionist poti sa fi sa te cheme coaie intr-o limba si penis in alta. Insa ieri ii povestisem lui Hakan de Khoi si a inceput sa rada si el. Mi-a zis ca in turca Coi (nu stiu cum se scrie, eu scriu fonetic) e cea mai utilizata injuratura, ca Du-te dracului la noi sau Fuck you in engleza. Deci saracul Khoi are cel mai colorat nume...
Pe curand...

Comentarii

  1. Am afalat intre timp ca coi in japoneza inseamna iubire

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca nu suporti plescaitul, scartaitul dintilor, frecatul picioarelor, sugerea dintilor etc, iar atunci cand le auzi deci nervos, agresiv si poate faci si o criza de nervi... ai MISOPHONIA!
    Da, aceasta problema are un nume!
    Este o problema neurologica rara caracterizata de ura, depresie, dezgust etc..a ceastea fiind cauzate de sunete!
    Am aceasta problema de mult timp, iar pana acumc ateva zile am crezut ca sunt singura care se comporta atat de exagerat la auzirea sunetelor acestea, dar mai sunt oameni cu aceeasi problema! Asa ca sunt in cautarea persoanei cu Misophonia din Romania!
    Aici este un videoclip [ in limba engleza] care descrie mai bine comportamentul oamenilor cu Misophonia. :)
    Daca te regasesti in el, te rog sa imi scrii!:D

    http://www.youtube.com/watch?v=BIhoEtlgiyI

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Not sure if you are telling that I'm crazy or is a spam message.
      Bianca, nu vreau sa-mi gasesc boli inchipuite. Sa spunem ca nu sunt o persoana rabdatoare.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare