vineri, 4 mai 2012

1 Mai in Odaiba


Despre Odaiba am mai scris cand am fost prima data, in a doua zi de Craciun.
Dupa cum am scris de 1 Mai, e o traditie sa vad marea in aceasta perioada si mi-am dorit sa se intaple si anul asta. As fi vrut sa merg in alta parte, unde sa ved oceanul propriu zis, si nu o parte mica din golf dar era cat pe ce nici aici sa nu merg.
Cand m-am trezit dimineata ploua cu galeta si mi-am zis ca nu are rost sa mai merg. Am tot stat ca pestele pe uscat pana la la 2 cand am inceput sa sun lume si sa intreb daca vor sa mearga pana in Odaiba. Nimieni nu vroia asa ca m-am resemnat si m-am dus spre staite sa mananc undeva. Insa pe drum am realizat ca nu mi-e foame si ca daca tot am plecat de ce sa nu merg pana acolo. Si nu o daceam pentru mine ci pentru Ilinca pentru ca stiu ca ea isi dorea mai mult decat mine sa fie la mare acum. Asa ca i-am trimis mesaj pe watsapp si i-am zis ca intr-o ora sa intre pe skype. Noroc de smartphone-uri si de tehnologie ca ne apropie cand usntem la mii de kilometri departare.

Si nu am vorbit numai cu ea ci si cu Ral si cu Lavi carora le-am aratat privelistea de pe mica insula. As fi vrut sa ma plimb mai mult si sa vad partea pe care nu o vazusem in iarna insa a incpeut sa ploua tare si sa bata vantul asa am renuntat la ideea de a mai plimba si am incercat sa ajung cat mai repede in statie.

Si pentru ca exista peroane care m-au intrebat cam unde anume e Odaiba am incercat sa explic printr-un colaj de imagini de pe gogle maps.

Pe curand...

3 comentarii:

  1. Cealaltă Ancuţă04 mai, 2012

    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Acum uite cum apare: http://horeasibisteanu.blogspot.fr/2012/05/1-mai-in-odaiba.html?spref=fb

    Damn google. Mie mi-a tradus orice rahatel, si la youtube si la tot! :|

    RăspundețiȘtergere

Translate

Faceți căutări pe acest blog

Scriu despre:

japonia (462) carte (228) de-ale mele (177) Facultate (123) filme (108) mancare (85) seriale (79) EU (64) scoala (64) muzica (60) oameni (49) prieteni (49) blog (48) excursie (44) Bacau (41) Iasi (41) Romania (40) funny (37) teatru (36) tv (31) bucuresti (29) Coreea (25) playlist (20) facebook (17) sesiune (17) internet (14) sarbatoare (14) copilarie (12) fashion victim (12) iPhone (12) natura (12) romani (12) politica (11) vacanta (11) Ghibli (9) camin (9) jurnal de calarorie (9) leapsa (9) opinii (9) proza (9) telefon (9) constructii (8) dincolo de metropola (8) literatura (8) transport (8) tren (8) familie (7) fotografie (7) kinki (7) presa (7) traditii (7) google (6) tehnologie (6) 1 mai (5) Atena (5) deviantart (5) iarna (5) petrecere (5) photoblog (5) presesiune (5) prostie (5) psihologie (5) viata (5) Pishinau (4) cadouri (4) cultura (4) despre mine (4) mare (4) poezie (4) raceala (4) servicii (4) Craciun (3) aniversare (3) autocunoatere (3) criza financiara (3) dentist (3) kamakura (3) liceu (3) nikko (3) timp liber (3) yokohama (3) banc (2) capitan planet (2) desene (2) la multi ani (2) memorial (2) metrou (2) obiceiuri (2) postmodernism (2) prietenie (2) prosti (2) scris (2) societate (2) taxi (2) Disneyland (1)