1 Mai

De 5 ani de cand sunt student, am fost la mare de 1 mai de 3 ori. In anul 1, 3 si 4. In anul 2 si in primul an de master nu am fost pentru ca Pastele a picat in aceasi perioada. Si in acei doi ani in care nu am fost la mare am regretat fiecare zi. Anul acesta sunt in Japonia, in Tokyo, aproape de golf insa vremea nu tine cu mine. Tarmul in golf e mai peste tot amenajat ca port si nu exista plaje. Putinele plaje ce sunt nu au nisic ci pietris. Insa in Odaiba, o mica insula artificiala din golf exista o mica plaja cu nisip. Fac tot posibilul ca acum, cand voi cititi acest articol eu sa fiu acolo. Cel putin pentru 10 minute, cat sa ascult Vama Veche- Vama Veche si Vara asta. Nu conteaza ca o sa fac mai mult de doua ore cu trenuri, in ingramadeala... vreau sa fiu acolo sa simt 1 Mai-ul...
Stiu ca daca as fi fost acasa, la ce an greu financiar avem nu as fi avut bani sa merg la mare, stiu ca Ilinca e suparata ca nu e la mare insa vreau sa ma duc pe plaja si pentru ea si daca o sa raspunda la telefon o sa auda oceanul...



Pe curand...

Comentarii

Postări populare