Mouth and Foof Paintining Artists of the World Exhibition - 20th Aniversary

Weekendul trecut a avut loc a 20-a expozitie mondiala a pictorilor ce picteza cu gura sau picoarele. Expozitia organizata de o oranizatie mondiala a avut loc la 50 de metri de caminul meu. In apropiere de camin este un centru de recuperare pentru persoanele cu hanicap locomotor si Mitsubishi are o cladire in care lucreaza persoane cu handicap, deci zona aceasta este o zona cunoscuta de persoanele cu nevoi speciale. Cred ca de aceea aceasta expozitie a avut loc aici, intr-o sala de sport.
Cand am vizitat expozitia, eu si Pushar eram singurile persoane fara handicap. In general erau persoane in scaune cu rotile ce veneau sa vada si si probabil sa fie motivate de persoane ca ei, ce si-au invins conditia si arata ca pot face ceva.
Eu m-am simtit mic si neimportant pe langa ei, pentru ca eu cu doua maini si doua picioare functionale nu pot sa pictez asa cum acesti oameni minunati o fac cu gura sau cu picioarele, lucruri mai minunate decat pictori cu ifose. De la acesti oameni avem mult de invatat iar prima lectie e sa nu luam totul ca si cum ni se merita. Daca as fi avut bani si daca expozitia ar fi fost cu vanzare as fi cumparat cateva taboluri.
 Din  pacate aveau o politica tampita cu fotografia. Putea face cateva poze (si erau 50 de tablouri) si trebuia sa stai langa tablou, sa apari tu un poza cu tabloul. Am incercat sa fac cateva poze pe "neve" dar nu mi-a reusit. Asa ca puteti vedea doar cele cateva poze de mai jos.




Pe curand...

Comentarii

Postări populare