Imi pare rau dar am adormit din nou...

Acum aproape 3 ani cand am vazut primul Sherlock Holmes am adormit in sala de cinema. A fost pentru prima data cand am adormit la un film. Mi-am spus ca poate s-a intamplat pentru ca eram mahmur si obosit isa in acelasi timp am spus ca Guy Ritchie a reusit sa faca un film dinamic sa fie static. Atunci  cei ce m-au auzit au sarit pe mine ca cei de pe youtube, care daca dai dislike sau comentezi de rau la vreo melodie de rahat te fac manelist. Ideea e ca mi-a placut filmul, mi-a placut ideea, mi-a placut modul in care a fost realizat (cand isi calculeaza fiecare miscare inainte si este prezentata cu incetinitorul). Dar dupa cum am spus ii lipseste ceva de il face static.
Nu mi-a placut niciodata de Guy Ritchie, am mai vazut cateva fime regizate de el dar pana la Sherlock nu a dat lovitura pentru ca e varza.
Asa ca atunci cand am aflat ca va fi si o a doua parte, am zis ca trebuie sa ii mai acord o sansa. Insa atunci cand a aparut eram deja in Japonia si atunci am decis sa mai astept jumatate de an sa apara varianta Blue-Ray si am mai asteptat inca 4 saptamani sa fiu in vacanta si sa am toate conditiile sa il vad: sa nu fiu obosit, sa am timp de el si tot asa.
Asa ca intr-o zi de miercuti, in timpul Saptamanii de Aur, la ora 11 seara m-am asejat in pat cu chips-uri (123 kcal) si am inceput sa urmaresc filmul.
Imi pare rau, dar am adormit din nou... dupa o ora...  A doua zi de dimineata l-am reluat si am ajuns la aceasi concluzie: filmul e bun, insa ii lipseste ceva. Din nou, Guy reuseste sa il faca static. Cred ca de asta l-a parasit si Madonna, posibil ca omul e plicitisitor rau de tot.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare