Gripat

Am facut-o si pe asta: gripa la sfarsit de primavara.
Toate starile mele de oboseala, lipsa de energie si apatie erau din cauza gripei, pe care o purtam de o saptamana. Gripa asta japoneza, specifica lunii mai, are niste sintome ciudate: oboseala, ameteala si apatie. Febra este mica (38) si transipratii ce pot fi usor catalogate cu transpiratii din cauza caldurii. Gatul usor inflamat dar nu atat de tare incat sa iti pui semne de intrebare.
Am ajuns ieri la doctor pentru ca nu ma puteam tine pe picioare. Crezusem ca am facut o cadere de calciu iar doctorul a zis initial ca mi-a scazut glicemia. Nu era niciuna nici alta, era gripa.
Mi-a dat medicamente pentru doua zile (pentru mai mult trebuie sa merg la spital) si mi-a zis sa imi cumpar un termometru sa imi verific temperatura daca scade (lucru care s-a intamplat) si m-a trimis acasa, unde sa beau multe lichide si sa stau cat mai mult in pat.
Doctorul (care era foarte foarte tanar) nu prea vorbea engleza, eu nu vorbeam japoneza dar ne-am intalnit undeva la mijloc si am intelel japonegleza lui ghidata de semne si desene.
Si uite asa am ratat excursia pe care o aveam ieri iar astazi, cica trebuia sa predau ceva in timpul cursului profesorului. De partea cu predatul ma bucur ca am scapat pentru ca nu eram prea sigur pe mine insa imi pare rau ca am ratat excursia la centrul ce cercetare unde era un experiment pe platforma seismica.
Pe curand....

Comentarii

Postări populare