8 luni

Zboara timpul de nu imi dau seama... A inceput scoala odata cu primavara japoneza. Au inflorit ciresii, s-au scuturat si au urmat zile pline de ploi si vant.
Ma bucura ca a inceput scoala si ca am iesit din monotonia cercetarii. Macar acum 3 zile pe saptamana: lunea, miercurea si vinerea sunt ocupat si cu orele de curs. Imi place la nebunie sa invat despre tarmuri in cele doua cursuri pe care le am legate de acest suiesc si inca urasc ziua de vineri pentru ca e aglomerata.
A fost si Golden Week care a fost mai mult Plumb Week din cauza vremii bacoviene. Insa macar atunci am mai iesit si eu sa vizites cate ceva. In rest nu am mai pucat sa ies pentru ca toata lumea are teme sau de invatat.
Si e cald, si e umed si mai mereu ploua.
Mi-e dor de casa: de familie, de prieteni si de oras...
Pe curand...

Comentarii

  1. Dupa ce ajungi acasa abia o sa asteptii sa vii inapoi .....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce-i drept, cand o sa se termine totul o sa-mi fie dor de Japonia, dar acum mi-e tare dor de casa

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare