Man on a Ledge

Din filmele comerciala, genul meu preferat sun filmele cu hoti. Imi plac la nebunie si cum apare unul, cum trebuie sa-l vad. De la Ocean's la Italian Job si altele, filmele de gen m-au tinut in suspans.
Am aflat de Man o a Ledge de pe un blog si dupa ce i-am vazut trailerul am zis ca trebuie sa-l vad.


Eu v-as recomanda sa nu va uitati la trailer si sa vedeti filmul asa pe nestiute pentru cae mult mai interesant sa descoperiti pe parcurs ce se intampla.
De aceea, ca de obicei cand vorbesc despre un film, nu o sa dau detalii prea multe si o sa spun doar de ce merita sa fie vazut.
In primul rand actiunea e intensa si ca in toate filmele de gen povestea de dezvaluie treptat si devine tot mai interesanta. Filmul are de toate: de la actiune, intriga, razbunare pana la romantism.
Ve-ti afla pe parcurs cine e personajul principal si de ce a ajuns in situatia actuala. Mie mi-a placut mult acorii alesi si asta ii ofera un plus.
Marti seara, cand l-am vazut, aveam o durere de cap ingrozitoare ce nu imi mai trecea. Dupa un dus caliu m-am pus in pat si am urmarit cu sufletul la gura filmul si nici nu am realizat cand am scapat de migrena.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare