Vizita de studiu in Golful Tokyo

Ieri am avut o vizita de studiun in Golful Tokyo, adica o plimbare de 4 ore cu vaporasul de jur-imprejurul golfului. Excursia a fost amanata de nenurartate ori, prima data trebuia sa fie prin noiembrie, apoi prin martie si tot asa a ajuns sa fie tocmai la sfarsitul lui mai.
Vremea a fost perfecta, dupa ce cu o zi innainte plouase si fusesera 13 grade, ieri a fost soare si vreo 26.
Dupa o ora de mers cu trenul am ajuns la destinatie, de unde am luat taxiuri spre ponton. Eu am mers in taxi cu proful, Hankan si Namyi iar pe drum am aflat povestea taximetristului. Avrea 82 de ani, fusese pilot in razboi, in America si la el in casa locuiesc 16 membrii ai familiei, 4 generatii. Avea poze din razboi dar si cu familia si pupa mereu poza stranepoatei (ce era o dulcica).
Vaporasul ce a fost inchiriat era micut si am facut o tura de golf, din Yokohama, spre Tokyo si apoi spre Chiba. Am vazut Aeroporul Haneda, Tokyo Disney See, podurile, am trecut pe sub tunelul ce il am ca tema de dizertatie, am vazut barierele anti tzunami si  stavilopozi, am observat unde a avut loc lichefierea si tancurile si rezervoarele de petrol, rafinarii, centrale si statii de epurare.
Desteptul de mine nu a verificat daca aveam baterie la camera si am ramas repede fara ustensila insa m-am descurcat cu telefonul.
Am ras, am admirat si am discutat si ne-a batut soarle si vantul in cap. A fost o zi superba.
La drumul de la intoarcere am venit cu un taxi, un Prius hibrid iar taximtreistul, mandru de masina lui ne-a povestit despre consum si despre cum merge. El avea 36 de ani si era proaspat insurat.
Va las sa va delectati cu pozele.

Vaporasul cu care am plecat
Aeroportul Haneda
Un avion ce tocmai decola de pe aeroport
O rafinarie
Rezervoare de petrol

Tunelul de aerisire al tunelului ce traverseaza golful din Tokyo pana in Chiba. Am mai scris despre tunel aici, unde in a treia imagine puteti vedea turnul, vazut de la parcarea+mall-ul dintre podul si tunelul ce traverseaza golful

Profesorul Hamada, Namyi si Hakan iar in fundal Tokyo
Stavilopozi si baraj anti tzunami
Centrala electrica
Intrarea in Portul Chiba
Tokyo Disney See. In fundal se vede si castelul din Fairy Land din Tokyo Disney Land iar in lateral se vad hotelurile din Disney Resort
Noul pod construit in Golf, leaga doua insulite si scurteaza accesul catre aeroportul Haneda. Din cauza ca este aproape de aeroport a fost impusa o limitare de inaltime si de aceea nu s-a putut realiza un pod ce sa aiba un turn de care sa fie prinse cablurile. Atunci solutia aleasa a fost aceasta. Mie imi place cum arata, insa parerile sunt impartite.
Pista cea noua a aeroportului Haneda este construita deasupra apei, fiind sustinuta de piloti hidraluci

Pe curand...

Comentarii

Postări populare