Din septembrie

Marti am avut o sedinta cu proful. Sincer nu aveam nicio idee despre ce vrea de la noi. Luni Hakan fusese pana in birou la profesor sa incerce ceva pe programul de acolo (eu ii spusesem ca e acelasi lucru insa el e incapatanat - si am avut dreptate) si nu stiam ce au discutat. Inainte de intalnire am aflat ca vroia niste grafice din nou pentru ca nu le gasea.
Proful are o fixatie cu detaliile. Mai nou vrea pe fiecare pagina cu graficul sa fie o schema a tunelului (imaginea de mai jos) iar titlul sa contina toate informatiile. Mai nou vrea si data lca care am facut graficul. Deci acum un titlu arata ceva de genul:
"Blabla bla Tunnel Ground Strain vs Concrete Box 6 displacement (20 to 120 s) 14.03.2011 Aftershock 8.05.2012" - un exemplu de titlu (nu am scris numele tunelului ca nu am voie).

Discutia a fost constructiva pentru ca in sfarsit s-a gandit la problema ce aparuse si ne-a dat o solutie insa principalul motiv pentru care ne chemase era altul. Un nou student v-a venii din septembrie, pentru 6 luni aici. E in anul 3 si vine intr-un program de schimb de experienta. Tipul de din Anglia si e pe jumatate japonez (mama lui e japoneza). Proful ne-a cerut noua opinia daca sa-l accepte si daca suntem de acord sa lucreze la proiectul nostru. Am fost impresionati ca ne-a cerut parerea si am fost de acord pentru ca avem nevoie de cineva care sa stie japoneza si engleza, ca sa ne ajute cu procesarea datelor ce ne vin.
Deci din septembrie avem un coleg nou, ce-i drept pentru un semestru dar e de ajuns. Cred ca semestrul acela vom termina lucrarea.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare