Scrisoare deschisa catre plangacioasa de pe facebook

Draga noastra,


Observi cum de la o vreme nimeni nu mai comenteza la statusurile tale plangacioase? Se intampla pentru ca nimeni nu le/te mai suporta... Toata lumea are probleme, cu totii stim ca viata e grea si un status plin de amar merge odata la cateva luni... Insa tu o faci zi de zi. Facebook nu e un jurnal si nu e nici psihologul tau personaal. Da-ne macar puterea de a alege daca vrem sa iti vedem aberatiile de zi cu zi sau nu. Scrie-ti supararile intr-un jurnal sau vorbeste cu un psiholog. Dar daca esti atat de narcisista si vrei ca toti sa vada prin ce treci, fa-ti un blog si cine e interesat  o sa intre acolo sa iti vada partea intunecata. 
Pe mine ma depaste situatia in sine si nu inteleg de ce nu ii spui lui in fata ceea ce simti (sau int-un mesaj privat, sau sms sau e-mail) si pui acolo in vazul tuturor... Te astepti ca el sa citeasca ceea ce scrii, sa inteleaga unde bati si sa te sune? Nu se va intapla nicioada asa... Acum esti bataia de joc a tuturor si pe urma tase fac bancuri. Mama ta nu te-a invatat ca nu se spala ruflele in public?


Cu drag,
Prietenii tai care inca tin la tine si cred ca e mai bine sa iti spuna verde in fata decat sa rada pe la spate.

Cu totii avem o astfel de persoana in lista de facebook iar ceea ce am facut eu aici e un ajutor pentru prietenii acelei persoane. Daca aveti o astfel de persoana in lista, postati linkul articolului si poate, cand va citii isi va da seama de cat de aberanta e.
E prea greu sa ii spui unui prieten adevarul in fata pentru ca nu intelege si se supara. Folositi-ma pe mine pentru asa ceva.

Pe curand...

Comentarii

  1. Cealaltă Ancuţă08 mai, 2012

    Iaaa uite cum își face Horică trafic pe blog. =))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu m-am gandit la asta :)). si nu cred ca cineva va facece am scris eu la final. sincer am pe cineva in lista de prieteni care face ceea ce am scris eu aici si e cu dedicatie :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare