V-ati imbracat in ie azi?

M-am decis ca de sanziene sa sarbatoresc ia romaneasca si asta pentru ca imi doream un motiv pentru care s-o port din nou. Ia romaneasca mi se pare una din cele mai frumoase bluze din lumea asta si ar trebui sa o purtam mai des, nu numai cand cineva decide ca e ziua iei. Si ce daca o revista a stabilit ziua iei acum o luna si acum se sarbatoreste din nou, e rau? Eu o sa port ia si in ziua cu Ceremonia de Absolvire de la Waseda.

Si pentru ca ploaia ne-a mai amanat o zi, am dat de doua ori din genele mele lungi si am convins-o pe Alex de la Japonia Noastra sa-mi faca cateva poze in ie, intr-o gradina japoneza. Multumesc Alex :D!



Pe curand...

Comentarii

  1. horia barbatii nu poarta ie, poarta camesa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu tot ie ii zis si la cea barbateasca. Si nu cred ca e atat de greșit. Daca îmi aduc bine aminte, ie barbateasca scria pe ea la magazinul de artizanat de unde am luat- o.
      Si e Horea, nu Horia.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare