No wedding (?)

In urma cu ceva vreme, am declarat public, si am fost filmat, ca nu o sa ma insor niciodata. Filmuletul, cica, o sa fie prezentat la nunta mea. Cu aceasta ocazie, in caz ce o sa fie vreodata vre-o nunta, spun ca eram in deplinitatea facultatilor mele mentale si la final cand spun ca daca ma insor, e ceva dubios la mijloc, are un substrat si nu e ceea ce pare.
Se pare ca uneori viata iti arunca cu exemple in fata, in cazul in care nu intelegi ceva din teorie...

La putina vreme dupa ce amicul asta al meu, m-a filmat cand declaram cu patos ca nu ma insor, am strigat dupa o femeie: Marry me!!!!
Ieseam pe poarta campusului si ne indreptam spre un restaurant, unde urma sa luma masa de pranz, cand in fata noastra, la trecerea de peitoni a oprit un camion. M-am uitat sa vad soferul si m-am topit: era una din cele mai frumoase femei japoneze pe care le-am vazut, ce tinea bratele tautate cu lejeritate pe volanul imens, in timp ce fuma o tigara. M-am oprit pe mijlocul trecerii  de pieton si am strigat la ea: "Marry me!" M-a auzit si a inceput sa rada.

Amicul meu a si profitat de moment si s-a luat de mine: Nici acum o saptamana tipai ca nu te insori si acum strigi dupa femei necunoscute pe strada?
I-am explicat ca nu a inteles ceea ce am spus atunci, nu ca "nu vreau" ci ca "nu o sa". Ca sa fac acest pas trebuie sa fie ecuatia perfecta pentru ca nu imi plac despartirile si nu vreau sa se ajunga la asta.
Iritat ca aveam raspunsul la mine si ca nu m-am pierdut in explicatii tampite, mi-a propus un joc. El are chestia asta ce imi place mult, de a propune o situatie ipotetica in care trebuie sa te gandesti cum reactionezi.\
Intrebarea a fost, in ce alte conditii, in afara de cea de confort, despre care i-am spus, m-as mai insura.
M-am gandit mult, si poate ca se astepta la un raspuns de genul: cu o baba bogata, insa raspunsul a fost altul.
Mai tineti minte copilul acela de la Copiii spun lucruri traznite ce a zis ca atunci cand o sa fie mare vrea sa fie musafir? Eu am o prietena ce cred ca, in aceasi situatie, ar fi raspuns mireasa. De cand o stiu se viseaza mireasa. Merge la toate nuntile la care e invitata, stie toate formatiile locale ce canta la nunti, stie cam ce meniu ar vrea, cam ce locatie, si cum sa-i arate rochia. Singura necunoscuta lipsa din ecuatie e un iubit care sa o ceara de nevasta. Se plange mereu ca e domnisoara de oanoare si nu mireasa, ca oricat de multe buchete ar prinde, tot nu se marita, iar eu ii zic ca se strezeaza prea tare. Incerc sa-i explic ca atunci cand nu o sa se man gandeasca cu atata disperare la acest lucru, atunci o sa apara. Dar nu intelege. Si mereu se ia de mine ca nu o inteleg pentru ca eu declar ca nu o sa ma insor.
Situatia ipotetica in care m-as insuara inafara ariei mele de confort, ar fi ma insor inaintea ei, pe nepusa masa. Atunci chiar ca ar lua-o razna si ar spune ca pana si Horea s-a insurat si eu nu... Sunt curios cum s-ar bucura pentru mine cand stiu ca in interior s-ar usca de suparare. Sunt sadic? Nu! E doar o situatie ipotetica! Eu nu ma insor.
Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare