Tu cate carti ai citit anul asta?

La inceputul anului, am raspuns provocarii celor de la Goodreads si mi-am propus sa citesc 26 e carti. Mi-am spus ca am 26 de ani, trebuie sa citesc 26 de carti. Sase luni mai tarziu, am ajuns la numarul dorit.
Sa fiu sincer, nu cred ca am mai avut asa un an activ in literatura, din clasa a 10-a. Mi-am gasit timpul destinat lecturii si 40 de minute pe zi, in drum spre scoala si invers, citesc in tren. Dar cum scoala se termina acum si in scurt timp ma intorc acasa, nu o sa ajung in cele 6 luni ramase in an, sa citesc inca 26 de carti. Sper sa ajung la 40, si asta pentru ca in Romania nu o sa mai merg cu trenul la scoala si nu o sa-mi gasesc timp pentru lectura.

Uitandu-ma pe lista de carti imi dau seama ca am citit scriitori contporani:
Sega - Namaste
Filip Florian - Degetele Mici
Dan Lungu- Sunt o baba comunista
Tatiana Niculescu Bran: In tara lui Dumneseu si Noptile Patrirhului
Dan Lucian Teodorovici - Circul nostru prezinta:

Scriitori japonezi:
Shoko Tendo  - Yakuza Moon
Kanzaburo Oe - Strigatul Inabusit
Haruki Murakami - Norwegian Wood
Ryu Murakami- In supa miso
Yukio Mishima - Spring Snow
Yasunari Kawabata - The Dancing Girl From Izu

Scriitori contemporani la moda:
E. L. James: seria Fisfy Shades
Yann Martel: Life of Pi
Dan Brown - Inferno
J.R. Rowling - The Casual Vacancy

Am citit romane clasice ce mi-au scapat ca Ivan de Mircea Eliade sau Cismigiu et Comp de Grigore Bajenaru dar si straini ca Psycho lui Robert Bloch

Am descoperit placerea de a citii carti scise in doi, ca Pentru tine de Kim Thuy si Pascal Janovjak sau Baiuteii de fratii Filip si Matei Florian, am descoperit-o pe vietameza Kim Thuy si al ei roman de debut Ru

Am incercat sa intretin flacara unei mari iubiri cu primul roman din seria de fan James Potter - James Potter and the Hall of Elder's de G.N. Luppert si am realizat ca unele lucruri mai bine raman terminate

Si mi-am hranit demonii cu un atlas despre isoria secreta a femelior si a tatuajelor, scris de Margot Miffin.

Cu ce continui? Intre timp am terminat romanul ce mi-a mai ramas de la Filip Florian - Zilele regelui si o sa continui cu o carte pe care mi-am cumparat-o de curand, iar apoi cu e-bookurile pe care le mai am in kindle. Nu cred ca imi mai cumnpar nimic pana cand o sa ma intorc acasa, iar in Romania o sa cumpar cartile lui Teodorovici ce mi-au ramas de citit si cateva romane japoneze pe care vreau sa le citesc pe hartie.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare