Cu skateboard-ul pe post de plic

Am observat un nou trend in materie de moda, la tinerii din Tokyo. Cu ceva timp in urma am vazut la tv un material despre acest lucru, iar acum o luna am vazut primii adepti ai acestui concept. Insa in ultimile zile am vazut tot mai multi si am reusit sa-i fac poza unuia din ei, asa ca m-am decis sa scriu despre acest lucru.
Au aparut niste skateboard-uri micute si colorate ce sevesc pe post de accesoriu. Tinerii japonezi au inceput sa adopte stilul de skater, redefinit un pic glamorous. Asa ca cu un tricou larg, bascheti in picioare si multe bling-blinguri, poatra la subtioara sau in mana, pe post de geanta plic, un astfel de skateboard. Iti dai seama ca nu il folosesc niciodata pentru ca rotile de silicon transparent nu sunt tocite si stralucesc a noi.

Pe tipul din imagine, l-am vazut zile la rand la scoala, cu skateboard-ul lui micut, insa nu l-am vazut niciodata plimbandu-se cu el. In una din zile s-a intalnit cu doi skateri si aia l-au privit urat, stiind ca e unul din cei ce foloseste dispozitivul ca accesoriu la tinuta.
Daca din poza mea, nu se observa prea bine micul accesoriu, cei de la Tokyo Fashion au surpins o fata ce intra in aceasi categorie.
Sursa, Toko Fashion, mai multe poze, aici.
Eu nu inteleg de ce ai vrea sa cari ceva ce nu folosesti cu tine, insa imi imaginez ca daca m-as fi plimbat cu cutiile de la JP prin Harajuku, imbracat un pic hip, as fi putut crea un nou trend, al celor ce se plimba cutiile de carton in oras, ca accesoriu eco.
Pe curand...

Comentarii

  1. Cealaltă Ancuță08 iunie, 2013

    :)) Ce tare ai fost la final, cel ce plimbă cutiile de carton.
    Mi se pare și mie total inutil acest accesoriu. Nici nu întregește o ținută, nici nu e cine știe ce frumos și te mai și încurcă...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarul e ca m-am plimbat cu doua cutii mari vreo 3 km. Nu aveau cutii la poată locală fi le-ammluat de lângă facultate. Eram caraghios cu 2 cutii la subtioti, dar puteam lansa un trend :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare