Copilarii

Ce faci cand mai ai mai putin de doua luni pana sa-ti sustii teza, toate datele adunate, si nimic scris? Da, te apuci sa scrii al ea. Dar daca nu ai chef? Te mai prostesti, un pic...
Intr-o zi de sezon ploios, cu ploaie marunta si umezeala multa, satui de scris si adunat date, am observat (eu si Hakan) ca Giori-san (colegul nostru englezo-germano-japonez) si-a lasat un sandwich pe birou. Atunci Hakan l-a ascuns in unul din sertarele de la birou si am hotarat sa ii jucam o farsa lui George. Cum Hakan trebuia sa plece la pregatire (mediteza niste copii la engleza), misiunea a fost a mea. Ce sa fac, ce sa fac? Cum sa-l iau pe George? Hai cu o ghicitoare... Hai cu cald-rece... Pana la urma mi-a venit ideea geniala!
Saw! Let's play a game!

Asa ca atunci cand a ajung George inapoi in laborator, de la curs, si s-a uitat dupa mancare, a gasit biletul ce ii propunea un joc. Si dupa cateva minute bune, de cald-rece, si suspiciuni, a gasit mancarea in locul cel mai usor posibil, in propriul sertar de la propriul birou.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare