Oua umplute cu guacamole

In urma cu 40 de zile blogurile culinare pe care le citesc , postau articole de genul: "daca v-au ramas oua e la Pasti va propun aceasta reteta". Acum vine si randul meu sa va spun: daca v-au ramas oua de la Inaltare, va propun asta.
Reteta de astazi mi-a venit in minte intr-o seara, cand ma gandeam ce sa fac cu atatea oua fierte si vopsite. Mai mult ca sigur ea exista in diferite variante, pe diferite site-uri de specialitate, insa ceea ce va propun astazi, e ceva facut din cap.


Am curatat ouale de coaja si le-am taiat in doua. Am golit albusurile de galbenururi si le-am asezat pe o farfurie. Galbenusurile le-am zdrobit impreauna cu un avocado si le-am pasat cat de bine am putut cu o furculita.
Apoi am adaugat ceapa tocata, sare si putina zeama de lamaie. si am amestecat compozitia.
Pentru ca nu era o pasta destul de uniforma si pentru ca imi era greu sa umplu ouale cu ceea ce aveam, am mai adaugat doua linguri de iaurt si o putina maioneza.
La un goacamole original se mai adauga ursturoi, chilli si rosii insa eu nu am mai adaugat aceste ingredinete si am umplut albusurile cu pasta formata.
Apoi am decorat ouale cu prosciutto.
Poate ca aceasta combinatie de guacamole cu prosciutto nu e prea ortodoxa, poate considerati ca sunt din doua filme total opuse,doua culturi diferite si ca ceea ce am facut eu e blasfemie culionara, insa rezultatul e foarte bun. Asa cum guacamole merge bine cu somon afumat, combinatia asta cu gustul fin al prosciuttoului e dementiala.
Si nu trebuie sa faceti reteta asta doar daca aveti oua ramase de la Pasti sau Inaltare ci merge ca o gustare la o masa festiva. Sigur o sa faceti impresie. Eu le-am servit cu rosii proaspete.
Pofta mare!

Pe curand...

Comentarii

  1. Combinatia de guacamole cu prosciuto nu e blasfemie culinara. Se cheama "Fusion Cuisine" :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Lumea asta a gastronomiei e mai rea decât cea a fotografiilor. Sigur e vreo unul care zice ca nu se poate așa ceva. Dar a fost foarte bun

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare